+420 777 800 897

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Společnost Moravia Promotion Concert s.r.o., se sídlem Lidická 700/19, 602 00 Brno, IČ: 06446141, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 102148 (dále jako „Prodávající“), tímto reklamačním řádem (dale jen ,,Řád") informuje spotřebitele o rozsahu, podmfnkach a způsobu uplatnění práv z vadneho plnění, ktere se projeví v zaruční době (dale také jen ,,reklamace").


Úvodní ustanovení

Tento Řád byl zpracovan dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a nevztahuje se na kupní smlouvy uzavřené s podnikateli.

Tento Řád je nedílou součástí Všeobecných obchodních podmínek společnosti pro prodej zboží prostřednictvím e-shopu www.covid-antigen.cz.

Tento Řád vstupuje v platnost a nabývá účinnosti dne 01.03.2021.



Práva kupujícího z vadného plnění

•             Společnost odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady, zejména že:

-              má vlastnosti, které si strany ujednaly, které společnost nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;

-              se hodí k účelu, který pro její použití společnost uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá;

-              je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti; a

-              vyhovuje pozadavkům pravních předpisů.

•             Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

•             Má-li věc vadu, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týka pouze součástí věcí, může kupující požadovat jen výměnu součástí; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

•             Právo na dodaní nové věci nebo výměnu součástí má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovem případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

•             Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodaní nové věci bez vad, na výměnu její součástí nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu společnost nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že společnost nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednaní nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.

•             Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůta skončí 24 měsíců od převzetí po koupi reklamovaného zboží.

•             Kupující má právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění.

•             Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupují vadu sám způsobil.

•             Kupující dále není oprávněn uplatnit práva z vadneho plněni:

-              u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;

-              na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním;

-              u použité věci na vadu odpovidající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzeti kupujicím; nebo

-              vyplývá-li to z povahy věci.


Místo uplatnění reklamace

•             Zboží se zasílá bežným balíkem na adresu Lidická 700/19, Brno 60200. Společnost upozorňuje, ze dobírky nejsou přebírány.


Podmínky a forma uplatnění reklamace

•             Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zakoupené věci v době 24 mesíců od převzetí.

•             Je-li na prodaváne věci, na jejím obalu, v připojeném návodu nebo v reklamě uvedená doba, po kterou lze věc použít, odpovídá Společnost kupujícímu za to, že věc bude po tuto dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnostl.

•             Zjistí-li kupující vadu zboží, musí tuto skutečnost sdělit prodávajícímu bez zbytečného odkladu. Kupující uvede při uplatnění reklamace své jméno a příjmení, kontaktní údaje, popis vady zboží a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje. Při zasílání reklamovaného zboží na adresu prodavajího, se doporučuje kupujícímu vyplnit a přiložit reklamační formulář dostupný na webovych strankach www.covid-antigen.cz

•             Kupující je povinen doložit, že reklamované zboži bylo zakoupeno od Společnosti, a to nejlépe předložením daňového dokladu, jeho kopie či jiným vhodným způsobem.

•             Pro uplatněni reklamace je kupující povinen předat společnosti reklamované zbožízi.

•             Uplatnění reklamace je písemně zaznamenáno v reklamačním protokolu.


Lhůta k vyřízení reklamace

•             Reklamaci Společnost vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

•             O vyřízení reklamace bude kupující informován prostřednictvím kontaktních údajů, které uvedl v reklamačním protokolu.

•             Kupující je oprávněn a rovněž povinen se o průběhu reklamace informovat, a to nebo prostřednictvím e-mailu na adrese info@covid-antigen.cz 


Možnost odvolání

Pokud kupující není spokojen se způsobem vyřízení reklamace, doporučuje se obrátit se e­mailem na adresu info@covid-antigen.cz. Tím není nijak dotčeno právo kupujícího na mimosoudní či soudní přezkum.


 

 

 

 

 

 

 

 

Moravia Promotion Concert s.r.o., se sídlem Lidická 700/19, 602 00 Brno, IČ: 06446141, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 102148