REKLAMAČNÍ ŘÁD
Společnost Moravia Promotion Concert s.r.o., se sídlem Lidická 700/19, 602 00 Brno, IČ: 06446141, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 102148 (dále jako „Prodávající“), tímto reklamačním řádem (dale jen ,,Řád") informuje spotřebitele o rozsahu, podmfnkach a způsobu uplatnění práv z vadneho plnění, ktere se projeví v zaruční době (dale také jen ,,reklamace").
Úvodní ustanovení
Tento Řád byl zpracovan dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a nevztahuje se na kupní smlouvy uzavřené s podnikateli.
Tento Řád je nedílou součástí Všeobecných obchodních podmínek společnosti pro prodej zboží prostřednictvím e-shopu www.covid-antigen.cz.
Tento Řád vstupuje v platnost a nabývá účinnosti dne 01.03.2021.
Práva kupujícího z vadného plnění
• Společnost odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady, zejména že:
- má vlastnosti, které si strany ujednaly, které společnost nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
- se hodí k účelu, který pro její použití společnost uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá;
- je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti; a
- vyhovuje pozadavkům pravních předpisů.
• Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
• Má-li věc vadu, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týka pouze součástí věcí, může kupující požadovat jen výměnu součástí; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
• Právo na dodaní nové věci nebo výměnu součástí má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovem případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
• Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodaní nové věci bez vad, na výměnu její součástí nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu společnost nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že společnost nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednaní nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
• Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůta skončí 24 měsíců od převzetí po koupi reklamovaného zboží.
• Kupující má právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění.
• Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupují vadu sám způsobil.
• Kupující dále není oprávněn uplatnit práva z vadneho plněni:
- u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;
- na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním;
- u použité věci na vadu odpovidající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzeti kupujicím; nebo
- vyplývá-li to z povahy věci.
Místo uplatnění reklamace
• Zboží se zasílá bežným balíkem na adresu Lidická 700/19, Brno 60200. Společnost upozorňuje, ze dobírky nejsou přebírány.
Podmínky a forma uplatnění reklamace
• Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zakoupené věci v době 24 mesíců od převzetí.
• Je-li na prodaváne věci, na jejím obalu, v připojeném návodu nebo v reklamě uvedená doba, po kterou lze věc použít, odpovídá Společnost kupujícímu za to, že věc bude po tuto dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnostl.
• Zjistí-li kupující vadu zboží, musí tuto skutečnost sdělit prodávajícímu bez zbytečného odkladu. Kupující uvede při uplatnění reklamace své jméno a příjmení, kontaktní údaje, popis vady zboží a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje. Při zasílání reklamovaného zboží na adresu prodavajího, se doporučuje kupujícímu vyplnit a přiložit reklamační formulář dostupný na webovych strankach www.covid-antigen.cz
• Kupující je povinen doložit, že reklamované zboži bylo zakoupeno od Společnosti, a to nejlépe předložením daňového dokladu, jeho kopie či jiným vhodným způsobem.
• Pro uplatněni reklamace je kupující povinen předat společnosti reklamované zbožízi.
• Uplatnění reklamace je písemně zaznamenáno v reklamačním protokolu.
Lhůta k vyřízení reklamace
• Reklamaci Společnost vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
• O vyřízení reklamace bude kupující informován prostřednictvím kontaktních údajů, které uvedl v reklamačním protokolu.
• Kupující je oprávněn a rovněž povinen se o průběhu reklamace informovat, a to nebo prostřednictvím e-mailu na adrese info@covid-antigen.cz
Možnost odvolání
Pokud kupující není spokojen se způsobem vyřízení reklamace, doporučuje se obrátit se emailem na adresu info@covid-antigen.cz. Tím není nijak dotčeno právo kupujícího na mimosoudní či soudní přezkum.
Moravia Promotion Concert s.r.o., se sídlem Lidická 700/19, 602 00 Brno, IČ: 06446141, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 102148